torstai 21. joulukuuta 2017

21. luukku: Elämäni numeroina

Luukku 21
Mä oon jo ikuisuuden halunnut toteuttaa tämän postauksen myös mun blogissa ja nyt on vihdoin ja viimein sen aika! Oon jo jonkin aikaa itseasiassa pyöritellyt erilaisia numeroita mun päässä, joita haluan tähän postaukseen ottaa mukaan. Tässä siis mun versio tästä postauksesta!

19 vuotta elämää takana

159 cm pituutta

35 on mun kengännumero

507 kaveria facebookissa

754 seuraajaa instagramissa

0 lävistystä (ei edes korviksia)

12 vuotta mulla on ollut silmälasit
Untitled
49 kilometrin etäisyys kodin ja opiston välillä

428 on tällä hetkellä pisin striikki snäpissä

2 ulkomaanreissua, jos lukuisia Norjan, Ruotsin ja Viron reissuja ei lasketa

5 ylioppilaskirjoituksissa kirjoitettua ainetta

2 julkista soittolistaa Spotifyssa, joista toinen on mun luokkalaisen tekemä (ja sen huomaa :-D)

28 WhatsApp -ryhmää, joissa olen

13 niistä on aktiivisia :-D
Untitled
0 jälki-istuntoa kouluaikana

4 kieltä, joita osaan edes jonkin verran puhua

5 postausta tällä hetkellä luonnoksissa (mutta miljoona päässä)

1 pikkusisko

1 kissa ja maailman ihanin sellainen

7-vuotiaana sain ensimmäisen kännykkäni

6 kännykkää koko elämän aikana
Untitled
9 on onnennumeroni (ollut jo ala-asteelta lähtien)

8,4 oli keskiarvoni yläasteelta päästessäni

7,4 oli lukion päättötodistuksen keskiarvo

6 keskeneräistä sarjaa tällä hetkellä Netflixissä ja Viaplayssa

0 murtunutta luuta

8 kuukautta bloggaamista tässä blogissa (tuntuu, että olisin juuri aloittanut tämän blogin kanssa!)

3 yötä jouluun!  

Tätä postausta oli niin hauska tehdä, että voisin jossain vaiheessa toteuttaa myös toisen osan tästä. Näitä numeroita kun tuli tosi helposti päähän sen kummemmin miettimättä! En ole varmaan mitään postausta saanut kirjoitettua näin nopeasti mun bloggaamishistorian aikana :-D Miten on, löytyykö teiltä samoja numeroita kuin multa?

22 kommenttia:

  1. Mulle tuli vähän yllätyksenä ettei sulla ookkaan edes korviksia :o Mut kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla ei tosiaan oo korviksia ollenkaan :D Ala-asteella pelkäsin niiden ottamista ja sitten yläasteella mun toisessa korvanlehdessä oli jokin patti, jonka takia en korviksia uskaltanut ottaa. Ja nykyisin se sitten on vaan jäänyt :D Kiitti Ella ♥

      Poista
  2. Ohho ootpas monessa wappiryhmässä :D kiva postaus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noita on kertynyt tässä ajan mittaan sekä netistä että ihan koulunkin ja ripareiden takia :D Pitäisi kyllä poistaa osa noista ryhmistä, edes ne joissa ei enää puhuta :D Kiitti Milla ♥

      Poista
  3. Tää oli tosi kiva postaus :3
    Mullakin on nolla murtunutta luuta :D Se on kiva ku jokaisella tuntuu olevan murtunu käsi tai jalka lapsena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Paula! ♥ Joo, aika harvoin törmää ihmiseen, joka ei olisi murtanut mitään luuta ikinä. Me kuulutaan niihin harvoihin, hahah :D

      Poista
  4. Whatsapp ryhmiä on suunnilleen yhtä paljon kun mulla :D Jokasta partioryhmää ja -tapahtumaa varten on luotu oma ja siellä ne kummittelee edelleen :D

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Joo, mullakin suurin osa noista ryhmistä tosiaankin kummittelee siellä. En oo vaan saanut aikaiseksi poistua niistä :D

      Poista
  5. Olipa ihana ja mielenkiintoinen postaus <3 Ja huh, onpas sulla paljon Whatsapp-ryhmiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enni! ♥ Joo, niitä on tässä vuosien mittaan kertynyt "muutama" :D En varmaan kyllä pysyisi kaikkien ryhmien keskusteluissa mukana, jos kaikissa juteltaisiin aktiivisesti :D

      Poista
  6. Apua, jouluun on oikeesti enää 3 yötä! :o IHANAA!

    VastaaPoista
  7. Mä oon pitkään miettinyt tätä postausta mutta hitto kun en oikein tiedä mitä siihen laittaisi:D Siis joo tulee mieleen paljon kaikkea, eli varmaan ihan vaan laajasti voi niitä heitellä tähän:D
    Oohoh millonkahan viimeks oon törmännyt sellaiseen naiseen jolla ei oo lainkaan lävistyksiä (siis etenkin niitä korviksia) eipä tuo haittaa jos ei oo rei'itetty mutta harvat nykyään on!:) Kohta on joulu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähänhän voi tosiaan laittaa ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä! :D Munkin mieleen tuli vaikka kuinka monta juttua, mutta pakko oli katkaista jossakin vaiheessa :D Nyt kun itekin alan miettimään, niin enpä taida tuntea tällä hetkellä ketään naista, kenellä ei olisi korviksia. Kyllä mä varmaan jossakin vaiheessa hankin korvikset :) Niinpä, enää yksi yö jouluun! ♥

      Poista
  8. Tosi kivasti teitkin tän postauksen! Toinen osa ois kyllä mukava lukea. Mäki yllätyin, että sulla ei oo korviksia, ne kun ovat niin yleisiä tänä päivänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! :) ♥ Se on kyllä totta, että harvemmin näkee naisia, kenellä ei olisi korviksia. Niinkuin tuossa ylemmässä kommentissa sanoinkin, niin en taida tällä hetkellä tuntea ketään, kenellä ei olisi korviksia :D

      Poista
  9. Ihana postaus :)<3 Mä luulin, että oot blogannut paljon pidempää tai siltä musta tuntuu kuin vain kahdeksan kuukautta :D Sulla on paljon noita ryhmiä Whatsapissa, mulla vaan muutama :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! :) ♥ Tämän blogin kanssa tuli nyt tosiaan hetki sitten kahdeksan kuukautta täyteen, mutta yhteensä oon blogannut 4-5 vuotta jo :D Onneksi niitä edellisiä blogeja ei enää oo olemassa! Noita ryhmiä tosiaan on kertynyt "muutama" :D

      Poista
  10. Jos mun nuoruudessa ois ollu whatsapp niin varmaan mullakin ois enemmän ryhmiä.:D Nyt mulla on vaan oisko kolme . :D Niin ja kiva et löytyy muitakin lyhyempiä ja pienijalkaisia! Oon nimittäin ite 157cm ja 36 on mun kengännumero.:D Kiva tää postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus sitä kyllä toivoisi, että noita ryhmiä olisi vähemmän, koska esimerkiksi yhden päivän aikana niitä viestejä tulee kyllä aikamoinen määrä :D Harjoittelun aikana moni viesteistä meni kokonaan ohi, kun ei niitä kaikkia viestejä jaksanut lukea. Hahah, mua huvittaa kun mulla ja mun pikkusiskolla on 9 vuotta ikäeroa ja se on jo melkein mun pituinen ja käytetään yhteisiä kumppareita :D Kiitos Jenni! ♥

      Poista
  11. Mä jotenkin kuvittelin että oisit ollut paljon pidempi! Toi tuli siis mulle yllätyksenä ja samoin se ettei sulla ole korviksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monet luulee aika usein pidemmäksi kuin oikeesti oonkaan, hahah :D Mutta tosiaan, tällänen pätkä mä oon :D Monille tulee myös tuo mun korviksettomuus yllätyksenä. Esimerkiks pari vuotta sitten sain synttärilahjaksi korvikset, koska lahjan ostaja luuli, että mulla on korvikset :D

      Poista