maanantai 5. maaliskuuta 2018

Helmikuu instastoryn kautta

Mä olin helmikuussa vähän epäaktiivisempi instastoryn puolella mitä normaalisti, mutta kyllä sinnekin muutama kuva ehti kertyä. Tän postauksen kautta näätte vähän tarkemmin, että mitä kaikkea mä helmikuussa tein! Tosiaan edelleenkin mut löytää instagramista nimimerkillä @sofia_ida_anneli, jos kiinnostaa alkaa seurailemaan :-)
Instagram collage 01
Pakkohan se Veljeni vartija oli käydä katsomassa! Mun mielestä tää oli tosi hyvä leffa ja tän myötä todellakin oppi ymmärtämään Cheekin sanoituksia paljon paremmin ja syvällisemmin! Ainoa mitä olisin muuttanut, oli ehkä loppu, koska kieltämättä se loppui vähän "töksähtäen" ja jätti pari kysymysmerkkiä, ainakin mun mieleen. // Oikeastaan koko helmikuun oli tosi ihana sää  Edes kovat pakkaset ei haitanneet, koska melkein koko ajan paistoi aurinko. // Joka lauantai-ilta on tullut katsottua Putous, enkä oo pettynyt yhteenkään jaksoon. Tanhupallo on ehdoton lemppari! :-D
Instagram collage 02
Joulukuun lopusta asti olin odottanut, että pääsen käsiksi tähän kirjaan. Vihdoin ja viimein helmikuussa tuli tämänkin kirjan vuoro, enkä todellakaan pettynyt! // Tuolla meidän koulussa on ollut naurettavan vähän minkään näköisiä läksyjä, joten olikin yllättävää, että helmikuussa niitä tulikin sitten oikein urakalla. Läksyjen parissa vierähtikin ilta jos toinenkin. // Oli mulla ja mun luokkalaisella kuitenkin aikaa katsoa myös Netflixiä ja tosi suuri osa meidän vapaa-ajasta kuluikin Modernin perheen parissa. On se vaan hyvä sarja!
Instagram collage 03
Helmikuussa Vesalalta ilmestyi uusi biisi ja tykästyin siihen heti ensikuulemalta. Tätä on tullut soitettua ja kuunneltua tosi paljon helmikuun aikana! // Uskotteko kun sanon, että kiljuin ja lujaa, kun sain kuulla, että Cara Delevingnelta ilmestyy kirja? Heti, kun sain kuulla siitä, laitoin kirjan varaukseen kirjastosta ja viime perjantaina sain tämän kirjan jo itselleni! // Viimeisen yhteisen illan kunniaksi käytiin luokkalaisten kanssa elokuvissa. Elokuvaksi valikoitui Varasto 2, mikä oli ihan hyvä, mutta ei ehkä ihan niin hyvä kuin oletin.
Instagram collage 04
Meidän Misun lempipaikka on meidän kodinhoitohuoneen pöytä, koska siihen paistaa aurinko ja ikkunasta näkee kätevästi kaiken mitä pihalla tapahtuu  // Paras lääke unettomuuteen asmr-videoiden lisäksi on kirjojen lukeminen! Lukeminen on tosi rentouttavaa ja ihanaa. // Käytin alkuviikon hiihtolomasti oikeastaan vain pihalla olemiseen, koska oli niin kaunis ilma. Eipä hirveästi tuo pakkanen haitannut, kun laittoi vain tarpeeksi vaatetta päälle!
Instagram collage 05
Käytiin keskiviikkona Siljan kanssa pitkästä aikaa Kauhavalla sekä sukulaisten luona, että vähän kaupoissa. Täytyy muuten sanoa, että tuo paita on ihanan lämmin! // Kauhavalta mukaan tarttui lankaa ja puikot. Mä innostuin neulomisesta tuossa loman aikana ihan toden teolla ja oon yllättynyt siitä, että edelleenkin intoa piisaa. Ehkä tää ei tällä kertaa jääkään ikuisuusprojektiksi!

Tänään oli mun ensimmäinen päivä eskarissa työharjoittelussa. Vähän oli pää pyörällä (ja on kieltämättä edelleen), koska koko paikka on mulle uusi ja lasten nimet on vielä tosi pahasti hakusessa :-D Tuntuu myös ehkä vähän oudolta olla vaihteeksi eskarissa, koska syksyllä tottui melkein kahden kuukauden ajan elämään sitä päiväkotiarkea. Ehkä tämä tästä kuitenkin pikkuhiljaa alkaa rullaamaan ja sujumaan! Ihanaa alkanutta viikkoa!

6 kommenttia:

  1. Tanhupallo on aivan ihana! :D<3 Mäki haluaisin niin kovasti nähä ton Cheekin elokuvan. Ois hauska nähä, miten Antti Holma passaa Cheekin rooliin. Jospa sulla lähtis tuo eskariarki rullaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, onneksi Tanhupallo voitti! :D ♥ Täytyy myöntää, että olin aluksi vähän epäluuloinen sitä kohtaan, että onkohan Antti Holma ihan sopiva Cheekin rooliin, mutta Antti oli kyllä yllättävän hyvä ja varsinkin takaapäin saatu näyttämään ihan Cheekiltä! Ensimmäisen harjoitteluviikon jälkeen fiilikset on kyllä tosi väsyneet, mutta innolla oon silti aloittamassa huomenna uuden viikon siellä! :)

      Poista
  2. Ihana postaus <3 Putous on aivan mahtava tänä vuonna ja hei tuo Ihmeotukset kirja pitää lukea. Ihanaa naistenpäivää Sofia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! ♥ Tän vuoden Putous kausi on ollut kyllä paras pitkään aikaan! Ihmeotukset oli myös tosi mielenkiintoinen lukea kirjana, vaikka se olikin ihan samanlainen kuin elokuva :D Kivaa sunnuntaita! ♥

      Poista
  3. Niin kiva postaus! Häiritsikö siuta Ihmeotuksia lukiessa se sen kirjoitustapa, kun elokuvakässärihän se kai suoranaisesti on? Oon karsastanut nimittäin tuon aloitusta siinä pelossa, että se ei maistukaan kun ei ole tavalliseen tapaan kirjoitettu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! :) Mä luin jo about vuosi sitten sen Kirotun lapsen ja sehän on myös käsikirjoitus muotoon kirjoitettu. Aluksi meinasi vähän tökkiä, mutta kun vauhtiin pääsee, niin ei haittaa loppujenlopuksi enää ollenkaan! Varsinkin loppuun mennessä siihen kirjoitustyyliin ei enää edes kiinnitä huomiota ollenkaan ja ajattelee sitä ihan normaalina kirjana :D

      Poista