tiistai 5. joulukuuta 2017

Yhteenveto marraskuun Bette boxin tuotteista

Tässä postauksessa esittelin tuotteet, jotka sain marraskuun Bette boxista ja nyt kun tuotteiden testailua on takana noin kuukausi, voisin hieman kertoa mitä mieltä olin kaikista tuotteista. Innostuin tästä boxista niin paljon, että en malttanut olla tilaamatta vielä joulukuun boxia. Joulukuun boxin sisällön esittelen heti, kunhan vaan saan kyseisen boxin käsiini!
DSC_0555
Kokeilin pari kertaa itse tuota Manna Kadarin Glo Illuminatoria, kunnes annoin sen eteenpäin äitille. Tuote oli kyllä ihan kiva ja mielenkiintoinenkin, koska en aiemmin ollut kuullutkaan kyseisestä tuotteesta, mutta valitettavasti mulla ei oikein ollut käyttöä tuolle sille. Siksipä annoinkin sen eteenpäin äitille. Ennen tuotteen eteenpäin antoa, kokeilin tuota sekä yksistään sekä sekoitettuna meikkivoiteeseen. Tykkäsin tuotteesta enemmän meikkivoiteeseen sekoitettuna, koska silloin tuotetta ei tullut laitettua liikaa. Yksin käytettäessä (ainakin mulla) tuotetta saattoi tulla vähän liikaa.

Tästä IsaDoran meikkivoiteesta olikin jo puhetta tämän päiväisessä luukussa. Oon ollut tähän enemmän kuin tyytyväinen ja tästä taisikin tulla mun uusi vakio meikkivoide. Meikkipohja pysyy tosi hyvin tämän meikkivoiteen kanssa jopa ilman mitään viimeistelysuihketta. Lisäksi tykkään ihan superpaljon siitä, että tuossa päässä on pumppu. Ainakin itse tykkään pumppupulloista meikkivoiteissa enemmän.
DSC_0556
Mun Bette box tosiaan sisälsi tämän Lumenen Nordic Seduction huulipunan sävyssä 17. Tästä taisin olla kaikkein eniten innoissani avatessani boxia, enkä kyllä turhaan. Oon aina tykännyt Lumenen huulipunista, eikä tämä ollut millään tavalla poikkeus. Huulipunaa joutuu lisäämään kyllä syömisen jälkeen, mutta toisaalta tämä on ihan ymmärrettävää. Huulipuna on ihanan sävyinen, mutta se leviää tosi helposti ja siksi tämä onkin ehkä vähän kömpelö. Vika saattaa toki olla mussakin :-D
DSC_0557
Simplen meikinpoistoliinoista kertoo varmasti paljon pelkästään yksi lause: kun sain boxista tulleen pakkauksen käytettyä, mun oli pakko ostaa myös toinen. Jotkut meikinpoistoliinat kirvelevät mun ihoa ja aiheuttavat sellaisen ns. "kuumottavan" tunteen jälkeenpäin (osaako joku muuten sanoa, mistä tämä voisi johtua?), mutta näistä ei sellaista tunnetta tule. Onneksi ainakin Tokmanneihin on tullut näitä myyntiin!

Mitä tuohon Elie Saabin hajuvesinäytteeseen tulee, niin taisinkin jo siinä esittelypostauksessa sanoa, että parfyymit eivät oikein ole mun juttu. Mun mielestä ne on liian voimakkaita ja mulle tulee heti pää kipeäksi. Niin kävi myös tämänkin kanssa. Tuoksu on toki tosi ihana ja käyttäisin tätä ehkä enemmän, jos vain mun pää ei tulisi kipeäksi. Plussaa siitä, että toi hajuvesinäyte oli tosi kätevän kokoinen!

Eli tosiaan yhteenvetona tykkäsin tästä boxista tosi paljon. Tämä oli tosiaan ensimmäinen koskaan tilaamani boxi, mutta oon kuitenkin tämän vuoden jokaisen boxin sisällön kurkannut muiden blogeista ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että tämän boxin sisältö oli vuoden paras. Luvassa on toki vielä joulukuun boxi, mutta luulen että tämä marraskuun boxi voittaa silti parhaimman boxin tittelin itselleen :-D Mä meen nyt viimeistelemään vielä huomisen päivän joulukalenteri luukun ja sen jälkeen ajattelin katsoa pari leffaa. Hyvää tiistai-iltaa kaikille!

10 kommenttia:

  1. Nää tuotteet vaikuttaa kyllä tosi kivoilta, varsinkin toi Lumenen huulipuna! *.*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää boxi oli kyllä ihan huippu! :) Huulipunien rakastajalle tuo Lumenen huulipuna oli kyllä oikea nappituote ♥

      Poista
  2. Mä luulen että toi huulipuna olis mun lemppari näistä tuotteista! :) Ihana sävy! <3

    VastaaPoista
  3. Niin monesta blogissa olen kuullut jo tästä kyseisestä boxista, ja jokaisen postauksen lukiessani mä vaan alan haaveilemaan enemmän tän tilaamisesta! Pakko jossakin vaiheessa tilata. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon seurannut koko vuoden muiden blogeista postauksia jokaisen boxin sisällöstä ja miettinyt, että vielä jonain päivänä mä tuun tilaamaan tämän :D Suosittelen kyllä ehdottomasti, koska boxin kautta pääsee tutustumaan myös sellaisiin tuotteisiin, joita ei välttämättä koskaan tulisi muuten testattua!

      Poista
  4. Jes kiva että teit tän postauksen niin sai lukea myös oikeista käyttökokemuksista! :) Meikinpoistoliinat on tosiaan ihan superkäteviä, itse tykkään käyttää niitä erityisesti reissuissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että postaus oli mieluinen! :) ♥ Meikinpoistoliinat on varsinainen pelastus tällaiselle laiskurille kuin minä :D Niillä saa niin helposti ja nopeasti putsattua meikin pois!

      Poista
  5. Mä tykkäsin kans noista Simplen puhdistusliinoista, vaikkakin niitä sai käyttää huomattavasti enemmän kuin Lidlin vauvapyyhkeitä,että sai meikin irti. Iho jäi kuitenkin ihan hyvän tuntuiseksi! :) Kiva lukea näitä tuotetestauksia, kun vaikka kaikki ihmiset on erilaisia, niin tuntuu,että jos tuote on bueno - niin silloin kannattaa kyllä muidenkin kokeilla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mun pitääkin joskus kokeilla noita vauvanpyyhkeitä meikin poistoon, koska oon niin monelta kuullut, että ne poistaa meikin tosi tehokkaasti :D Tuo on kyllä ihan totta!

      Poista