perjantai 15. joulukuuta 2017

Joulukuun Bettebox

DSC_0574
Viime perjantaina kävin noutamassa postiin tulleen joulukuun Betteboxin. Tarkoitus oli heti seuraavana päivänä postata boxin sisältö tänne, mutta mulla on ollut niin ohjelmaa + muita blogijuttuja tässä tämän viikon aikana, että en ole pystynyt kirjoittamaan postausta valmiiksi, vaikka kuvat otinkin jo viime lauantaina. Äsken sain pakattua viimeiset tavarat huomista varten, joten nyt mulla oli vihdoin ja viimein aikaa tulla kirjoittamaan tämä postaus! :-D
DSC_0576
Ensimmäisenä boxista mun käsiin tuli tämä Jordanin hammaslankain. Ensireaktio tähän oli vähän vaisu, koska en edes käytä tällaisia. Parin testauskerran jälkeen tulin kuitenkin siihen tulokseen, että nämähän on tosi käteviä ja nyt oonkin viikon ajan joka ilta hampaidenpesun jälkeen käyttänyt vielä tätäkin.

Toisena boxista paljastui Real Techniques Miracle Complexion Sponge meikkisieni. Meikkisienestä kerrotaan näin: Monikäyttöisen 3-in-1 meikkisienen ainutlaatuinen muoto ja koostumus tekevät meikistä virheettömän tasaisen. Pyöristetyt sivut sopivat isompien ihoalueiden meikkaukseen. Kapeaksi muotoiltu pää on omiaan epätäydellisyyksien peittämiseen. Litteä reuna on tarkoitettu silmänympäryksille ja nenänpielille. Meikkisientä voidaan käyttää sekä kuivana että kosteana. Oon todennut, että saan meikkivoiteen paljon paremmin levitettyä siveltimellä, mutta toisaalta tämän muotoista meikkisientä en ole koskaan päässyt kokeilemaan, joten en tiedä millaisen lopputuloksen tällä saan. Innolla alan kyllä testailemaan tätä!
DSC_0577
Jännä, että boxista löytyi jälleen kerran Lumenen tuote. Tällä kertaa kyseessä oli Lähde seerumi. Tuote lupaa häivyttää hienojen juonteiden ja ryppyjen näkyvyyttä, jättäen ihon täyteläiseksi, kimmoisaksi ja raikkaan kevyeksi. Ovh tällä tuotteella on 24,90€. Olen kuullut tästä tuotteesta niin paljon hyvää, että innolla odottelen millainen mielipide mulla muodostuu tästä tuotteesta. Oon kokeillut tätä siis vasta kerran.

Neljäntenä tuotteena boxissa oli nämä Sally Hansenin Miracle Gel kynsilakat. Miracle Gel värilakkojen koostumus reagoi Miracle Gel päällyslakan kanssa, jolloin geelimanikyyri kovettuu luonnonvalossa ilman UV-/led-lamppua. Manikyyrin patentoitu teknologia pidentää manikyyrin kestoa. Lopputuloksena on kauniit kiiltävät kynnet jopa 14 päivää. Ovh n. 25€. Mulla on tällä hetkellä entiset kynsilakat niin hyvässä kunnossa, että en ole vielä kokeillut näitä. Innolla kuitenkin odotan myös tämän testausta, koska rakastan geelikynsiä tosi paljon  Tuo kynsilakan sävy on kyllä tosi kaunis.
DSC_0578
Lisäksi boxissa oli Avènen Xeracalm Oil pesugeeli sekä kosteuttava voide. Tämä on vaativammallekin kuivalle, kutisevalle ja atooppiselle iholle suunnattu hoitosarja. Tuotteet sopivat koko perheelle - vauvoille, lapsille ja aikuisille. Kaikki sarjan tuotteet ovat hajusteettomia. Ovh molemmilla tuotteilla on 22,90€. Nämä molemmat tuotteet oli matkakokoja, joka on ihan ymmärrettävää, mutta toisaalta olisi ollut kiva saada täysikokoiset tuotteet, niin pystyisi sitten sanomaan tarkemman mielipiteen näistä. Näistä kun riittää vain muutamaksi käyttökerraksi. DSC_0579
Viimeisenä boxista paljastui MayBeautyn kasvonaamio sekä Policen Legend hajuvesinäyte. Jos viime boxin hajuvesinäyte oli mun mielestä jo liian voimakas, niin tämä nyt ainakin oli. Siispä tätäkään tuoksua en tule käyttämään, vaikka se muuten ihan hyväntuoksuinen olikin. Kasvonaamion kerkesin jo kokeilla ja tykkän siitä tosi paljon! Mietinkin, että pitäisiköhän noita tilata lisää netistä.

Vaikka sanoinkin, että marraskuun boxista ei varmaan enää paremmaksi voi mennä, niin nyt täytyy kyllä perua sanani. Tämän kuukauden boxi oli paljon monipuolisempi sisällöltään ja siksi tykkäsinkin tästä ihan vähän enemmän kuin marraskuun boxista. Mitäs mieltä te olitte tästä boxista?

14 kommenttia:

  1. Tää oli kyllä varmaan paras boksi minkä oon tilannut tähän mennessä! :) Aikalailla samat fiilikset tästä boksista kuin sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli vasta toinen boxi, mitä oon tilannut koskaan, mutta oon lukenut muiden blogeista postauksia tämän vuoden boxeista ja oli kyllä ehdottomasti vuoden paras boxi! :) Toivottavasti tammikuussa taso pysyisi yhtä hyvänä ♥

      Poista
  2. Boksi oli kokonaisuudessaan hyvä :).

    VastaaPoista
  3. Uu tosi monipuolinen oli tän kuun boxi! Tosi hyvin tehty postaus :)

    VastaaPoista
  4. MayBeautyn kasvonaamio on mun yksi vakiotuotteeni, tilasin läheiselle joululahjaksi juuri nuita ja sitten tajusin että omanikin on pian loppu, hitto kun en tajunnut tilata samalla kertaa:D No eipä tuo haittaa, ei tainnut postikuluja olla, tulossa ei kestä kauaa ja ne tipahtaa omasta postiluukusta alas joten helppo tilata:D Todella hyvä boxi kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää, että mä en ollut edes aiemmin kuullut tuosta merkistä :D Onneksi tää vääryys korjaantui tän boxin myötä! Mun on kyllä pakko tilata noita jossain vaiheessa, jos nuo kerran tulee nopeasti ja postikuluja ei oo! :) Mäkin olin tosi tyytyväinen tähän boxiin.

      Poista
  5. Tää vaikuttaa kyllä niin kivalta boksilta että oikeastaan jo kaduttaa, että en oo tilannu sitä! :D Toi kasvonaamio ois niin kiva päästä kokeilemaan kuten myös tota meikkisientä. Käytän vaan feikkejä halppissieniä, joten tollanen hieman laadukkaampi ois kiva saada!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kannattaa ehdottomasti tilata jossakin vaiheessa! :) Mäkään en oo aiemmin käyttänyt kuin feikki sieniä, mutta oon kokenut ne jotenkin tosi hankaliksi. Saan paljon tasaisemman ja paremman lopputuloksen siveltimellä :D En sitten tiedä, onko tuo johtunut juuri siitä, että mulla ei oo aiemmin ollut mitään merkki meikkisientä. Nyt on kyllä kiva päästä testaamaan tuota vähän laadukkaampaa meikkisientä :D

      Poista
  6. Oonkin muista blogeista jo lukenut tästä boksista, vaikuttaa kyllä hyvältä ja monipuoliselta boksilta :) Monet ovat olleet tyytyväisiä verrattuna aikaisempiin bokseihin. Tuo Lumenen lähde on sellainen mitä haluaisin joskus testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän boxiin sai kyllä olla tosi tyytyväinen :) Ehkäpä näiden sisältö tästä alkaa pikkuhiljaa menemään parempaan suuntaan! Oon pari kertaa nyt testaillut tuota Lähdettä ja ainakin niillä kerroilla olen tykännyt tuosta kovastikin :)

      Poista
  7. Näyttää kivalta boksilta! Itsellä ei tullut tilattua tätä joulukuun boxia. :D

    VastaaPoista