perjantai 30. kesäkuuta 2017

Kesäkuun suosikit

Tajusin juuri, että toukokuulta jäi kokonaan suosikit listaamatta jostain selittämättömästä syystä (pistän sen kaiken yo-juhlista johtuneen stressin ja kiireen piikkiin), mutta palataan tähän suosikit postaussarjaan näin kesäkuun myötä! Tykkään kuitenkin aina listata kaikkia asioita, eikä suosikit ole poikkeus.
Kuukauden suosikkibiisit on Antti Tuiskun Hanuri sekä Miley Cyruksen Malibu. Antti Tuiskusta olen tykännyt jo muutaman vuoden ja Miley Cyrusista tykkäsin silloin Hannah Montanan aikoihin (onko täällä muuten muita Hannah Montana faneja, hahah), mutta sitten kun hän kertoi julkisesti käyttävänsä huumeita, mulla meni maku Mileyyn. Nykyään Miley kertoo olevansa raitis ja arvostan suuresti sitä, että hän yrittää elää elämäänsä ilman huumeita. Odotin innolla tätä uutta biisiä ja voi että tykkään tästä!
Modern family
Kuukauden sarjasuosikki on kesäkuussa Moderni perhe! Kesäloman alkaessa (ihan niinkuin en olisi ollut lomalla jo maaliskuun puolesta välistä, hahah) kyselin demi.fissä jotain sarja vinkkiä. Tosi monet ehdotti tätä ja olin toki aiemminkin kuullut monelta että tämä on tosi hyvä sarja, joten päätin antaa tälle mahdollisuuden. Se todellakin kannatti, koska jäin heti ensimmäisestä jaksosta alkaen koukkuun! Tykkään tässä sarjassa siitä, että tämä on tehty vähän eri tavalla kuin sarjat yleensä ja tän sarjan huumori iskee muhun täydellisesti! Hyvä puoli tässä on se, että kausia löytyy Netflixistä seitsemän, mutta huono puoli puolestaan on se, että jaksot on lyhyitä.
Hurricane bianca
Kuukauden leffasuosikki on Hurricane Bianca, johon törmäsin RuPaul's Drag Racen kautta. Elokuvassa päähenkilönä on siis drag queen Bianca Del Rio, joka voitti RuPaul's Drag Racen 6. kauden. Bianca on mun kaikkien aikojen suosikki Drag Racen voittaja, joten mun oli pakko katsoa tämä leffa viime viikonloppuna, kun olin yksin kotona. Tämä onneksi löytyy Netflixistä! En juonesta ala paljastamaan mitään sen enempää, mutta uskon että tykkään tästä elokuvasta, jos drag queenit on sun mielestä mielenkiintoisia!
DSC_0457
Kuukauden kirjasuosikki on tälläkin kertaa kirjasarja. Tykkään Vampyyripäiväkirjoista enemmän ehkä tv-sarjana, mutta ei tämä kirjasarjakaan huono ole! Kirjoissa kuitenkin kuvaillaan enemmän hahmoja ja tapahtumapaikkoja ja hahmoihin pääsee tutustumaan ns. "henkilökohtaisemmin." Tämä kuukausi on ollut niin kiireinen, että olen kerennyt lukemaan vasta nämä kaksi ensimmäistä kirjaa, mutta jatkan tämän sarjan lukemista myös heinäkuussa!
DSC_0458
Kuukauden ostossuosikki on mikäs muukaan kuin tämä laukku, jonka ostin Keskiseltä! On niin helppoa kun ei tarvitse miettiä missä lompakko on, koska sehän on tuossa samassa laukun kanssa. Tuonne mahtuu kätevästi myös kännykkä, avaimet ja huulirasva.
DSC_0459
Kuukauden kosmetiikkasuosikkeja onkin tällä kertaa vähän enemmän. Ensimmäisenä tuo Nyxin Shine Killer primer, jonka ostin muistaakseni toukokuussa. Mulla ainakin toimii tosi hyvin. Laitoin meikin naamaan lakkiaispäivänä yhdeksän maissa aamulla ja vielä ilta kymmeneen mennessä mun iho ei kiiltänyt oikeastaan yhtään. Toisena suosikkituotteena on tuo Nyxin Matte Lipstick, jonka ostin myös viikko sitten keskiviikkona Keskiseltä. Mattahuulipunat on vaan yksinkertaisesti mun juttu. Essencen tuotteista suosikkeihin pääsee Colour Correcting Mattifying Powder sekä Stay All Day 16h Longlasting Concealer. Puuterinkin ostin Keskiseltä ja muutaman käyttökerran jälkeen olen huomannut, että se todellakin peittää kaikki punaiset kohdat iholla. Tuo peiteväri on oikeastaan muodostunut sellaiseksi luottotuotteeksi. Kokeilin toukokuussa toista Essencen peiteväriä silmien alle, mutta se ei ollut lähellekään yhtä hyvä kuin tämä. Kuten kuvastakin varmaan näette, tätä tuotetta olen käyttänyt erittäin ahkerasti ja pitäisikin ostaa varmaan pian jo uusi tuollainen.

Tähän loppuun haluan mainita vielä yhden epävirallisen suosikin. Kuten viime sunnuntain koostepostauksessa mainitsinkin, sain mun tädiltä ilmaisen lipun Provinssiin. Lauantaina olen siis menossa sinne. Kaikkein eniten odotan Mira Luodin, Sannin, Jenni Vartiaisen, Ultra Bran ja Profeettojen keikkoja! Olisi ollut myös niin mahtavaa nähdä Ellie Goulding, Haloo Helsinki, Vesala ja Popeda, mutta ei voi mitään.

Onko teillä samankaltaisia suosikkeja? 

-Sofia

10 kommenttia:

  1. Kivoja suosikkeja! Toi essencen peiteväri on ihan paras - ollut jo muutaman kuukauden ihan mun lemppari meikkituote :) ja toi malibu biisi, aivan täydellisen ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin kyllä ite jotenkin siitä kuinka hyvä toi peiteväri on! :D Joskus Essencen tuotteissa käy sillä lailla, että ne ei ookaan niin hyviä mitä on ensin ajatellu, mutta ei kyllä tuon kanssa! Mitä tuohon biisiin tulee, niin se soi melkein koko ajan mun päässä :D

      Poista
  2. Ihanan monipuoliset suosikit ja oot jakanut tän selkeästi! Mulla on aina vaan sekalaisia juttuja kun en oo tajunnukaan tätä toteutustapaa mut täytyy laittaa korvan taakse :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin meinasin ensin toteuttaa tämän sekalaisesti, mutta sitten törmäsin jossain blogissa tälläseen, niin ajattelin itekin toteuttaa tän postauksen näin :D Tää on kyllä ihan toimiva tapa!

      Poista
  3. Nää kaikki on mulle tuntemattomia tuotteita :D mutta essenceä olis kiva kokeilla kun kaikki hehkuttaa sitä! :) Mun suosikki-postaus ilmestyy huomen aamuna blogiin, siellä oli muutama huulipuna myös :)

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä kokeilla! :) Osa tuotteista saattaa olla vähä sellasia, että en ostais uudestaan, mutta suurimmaksi osaksi oon kyllä tykännyt Essencen tuotteista! Pitääpäs tsekata sun suosikkipostaus sitten :)

      Poista
  4. Malibu on sairaan ihana biisi! <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja suosikkeja! <3 Mun on varmaan pakko kokeilla tuota NYXin shine killeria :D Mä oon kokeillut jonkun verran kaiken maailman primereita ja meikinkiinnityssuihkeita, mutta kyllä, mun naama kiiltä silti :( :D Kai mulla on vaan semmoinen iho sitten! Mä oon kyllä niin Vampyyripäiväkirjat fani, mutta kirjoja en oo lukenut koskaan. Sarja on niin koukuttava vaikkakin välillä se menee vähän yli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan! :) Mäkin oon kokeillu muutamia muita primereita, mutta ne on ollu kyllä pettymys. Meikinkiinnityssuihkeita en oo itse kokeillu ollenkaan, ellei lasketa sitä, että oon pari kertaa kaverin omaa lainannu, mutta ei oo ainakaan mulla toiminu :/ Hahah, useimmiten mulla käykin niin, että jos oon alottanu kattomaan Vampyyripäiväkirjoja Netflixistä joskus illalla, havahdun joskus myöhään yöllä, että pitäis varmaan mennä nukkumaankin jossain vaiheessa :D

      Poista