tiistai 18. huhtikuuta 2017

Ensimmäinen postaus

Jotenki hirveen jännää alottaa blogi ihan puhtaalta pöydältä. Oon aikasemminki pitäny blogeja, mut jokainen on kuollu aina syystä tai toisesta. Suurin syy on varmaan ollu motivaation puute. Mutta niin kukas mä siis oikeen oon? Mun nimi on siis Sofia, oon 18-vuotias ja asun Kauhavalla. En tiiä kuinka moni on tästä paikasta kuullu, koska tää on tosi pieni. Mun perheeseen kuuluu äiti, isäpuoli ja siskopuoli. Lisäks meillä on nyt toukokuussa 14 vuotta täyttävä kissavanhus, jonka nimi on Misu ♥ Oon tällä hetkellä Evijärvellä lukiossa viimestä vuotta, tosin nythän mulla ei enää koulua oo, ku kaikki kirjotukset on jo ohi eikä mulla oo jääny mitään kursseja suorittamatta. En omista hirveesti mielikuvitusta, joten blogin nimi on vaan kaikki mun etunimi ja toiset nimet. Jos keksin paremman nimen jossain vaiheessa, muokkaan sitä varmasti. Siihen asti mennään kuitenki tällä nimellä :D
minää

DSC_0030
En vielä oikeen osaa sanoa mihin suuntaan tää mun blogi tulee kehittymään, mutta luulen että tää painottuu enimmäkseen lifestyleen. Oon innokas kirjojen lukija, joten ajattelin myös, että voisin joka kuukauden lopussa kirjottaa tänne pienen postauksen, jossa suosittelen jotain kirjaa. Postauksia tänne alkaa tulemaan joka viikko vähintään kaks, mutta tietysti toi määrä voi vaihdella vähä mun ehtimisen mukaan. En nyt tähän ekaan postaukseen oikeen muuta kerrottavaa keksi, mutta etteköhän te opi mua tuntemaan paremmin tässä matkan varrella :D Sanon vielä sen verran, että blogin ulkoasu tulee vielä todennäkösesti muuttumaan jonkin verran tässä lähiaikoina. Mutta eipä mulla kai nyt muuta sit enää. Nähään seuraavassa postauksessa!

-Sofia

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä bloggaukseen ja kyllä se tyyli siitä alkaa muotoutumaan, kun pääsee vauhtiin :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, eiköhän tää tästä pikkuhiljaa :D

      Poista